Пређи на главни садржај

Salčići


Potrebno je:
-200 ml kisele vode
-3 žumanca+1 žumance za premazivanje
-narendana kora limuna
-prstohvat soli
-500 gr brašna
-400 gr sala
-džem po želji

Zamesiti testo od kisele vode, žumanaca, narendane kore limuna, prstohvat soli i brašna. U testo dodati odmah 1 kašiku sala. Razviti koru i premazati sa 1/3 sala. Preklopiti kao za lisnato testo i ostaviti da odmara na sobnoj temperaturi 20 minuta.


Postupak ponoviti još 2 puta, a četvrti put razviti koru debljine 1 cm. Iseći na veće kvadrate i na svaki staviti po kašičicu džema. Preklopiti dva kraja testa prema sredini i malo pritisnuti da se ne bi otvorili prilikom pečenja. Premazati žumancetom, samo odgore da bi se pecivo i daje moglo lepo listati. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 20 minuta. Gotove salčiće posuti šećerom u prahu.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: