Пређи на главни садржај

Polpeti


Potrebno je:
-400 gr mlevenog mesa
-1 glavica crnog luka
-4 kriške hleba (ili oko 80 gr prezle)
-2 jaja
-1 čen belog luka
-1 kašika senfa
-1 kašika kečapa
-1 kašika peršuna
-1/2 kašičice bibera
-1/2 kašičice aleve paprike
-1/2 kašičice soli
-ulje ili mast za prženje

Luk sitno iseckajte, beli luk propasirajte, a hleb izmrvite, pa sve pomešajte s mlevenim mesom. Dodajte jaja, senf i kečap i zamesite glatku smesu. Dodajte i sitno naseckan peršun, biber, so i alvevu papriku, pa još kratko mesite. Mokrim rukama uzimajte masu i pravite polpete debljine dva prsta. U posudu stavite toliko ulja da pri prženju podpeti budu dopola u masnoći. Pržite na srednjoj temperaturi da ne izgore i povremeno ih okrećite. Ukusne su i hladne, a serviraju se s prilogom od krompira ili povrća.


Poslužite uz: 



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: