Пређи на главни садржај

Boranija sa jajima i sudžukom


Umesto sudžuka možete staviti bilo koju drugu kobasicu ili meso seckano na kockive. Isprobala sam i sa proprženim svinjskim mesom seckanog na kockice samo sam na kilogram boranije stavila 500 mesa.


Potrebno je:
-1 kg boranije žute ili zelene
-2 glavice crnog luka
-oko 150 gr sudžuka ili neke druge kobasice
-1 kašičica peršuna
-1 kašika masti ili 50 ml ulja
-3 jaja
-300 mleka
-2 kašičice soli
-200 ml vode

Boraniju oprati i odstraniti krajeve. Luk iseckati sitno i kobasicu iseći na male komade. Na ulju ili masti prodinstati luk sa jednom kašičicom soli. Dodati boraniju i 100 ml vode i dinstati dok boranija ne omekša, oko 30 minuta. Na manjem tiganju propržiti komadiće kobasice. U boraniju dodati peršun. Polovinu boranije sipati u odgovarajuću posudu za pečenje, preko sipati kobasice sa sve masnoćom koju su pustile, pa ostatak boranije. Za preliv: 3 jaja razmutiti, dodati 300 ml mleka i 100 ml vode. U to dodati kašičicu soli i preliti preko boranije. Peći na 200 stepeni oko jedan sat. Poslužiti uz salatu po želji, odlično se slaže sa pavlakom.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: