Пређи на главни садржај

Ajvar od barene paprike


Potrebno je:
-25 kg paprike crvene
-5 kg plavog paradajza
-400 gr šećera+5 kašika
-sirće po ukusu (oko 400-500ml)
-2 l ulja
-so po ukusu
-6 kesica konzervansa (30gr)

Papriku i plavi paradajz oprati, pa očistiti i obariti u 100 ml sirćeta, 5 kašika soli, 5 kašika šećera, 3 l vode u to stavljati očišćenu papriku od semenki i probariti (papriku ubacivati u lonac 2,3 ključa da provri, da omekša i tako do kraja). Poklopiti i obmotati oko lonca debelu tkaninu. Ostaviti da prenoći, pa sutradan samleti.
400 gr šećera ogoreti pa u to sipati 1 litar ulja, dodati samlevenu papriku, mešati, sipati još litar ulja, upržavati, na kraju dodati so po ukusu i sirće (ja sam stavila 2 puta po 200 ml). Ko hoće da stavi konzervans na samom kraju se stavlja 6 kesica onda još malo upržiti i gotovo je. Tegle oprati, staviti u rernu i u vruće tegle sipati ajvar, zaviti poklopce i okrenuti naopako.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: