Пређи на главни садржај

Brza pita sa jabukama pržena

Kod ovog načina pripreme možete spremiti koliko parčića hoćete sve zavisi od trenutnog apetita.


Potrebno je:
-kore za pitu
-šećer
-jabuke
-cimet
-šećer u prahu za posipanje
-ulje za prženje

Raširite kore i iseći ih na pola, pa još na pola da dobijete 4 kocke, sve staviti jedno na drugo. Uzimati po jednu. Stavite pola supene kašike šećera, malo rendane jabuke i cimet po ukusu (pridržavajte se redosleda i  nemojte staviti prvo jabuku, jer će njen sok brzo da opusti koru). Preklopiti donji kraj kore preko jabuka. Zatim levu ili desnu stranu, a onda i drugu stranu. Zatim urolati.


Pržiti na zagrejanom ulju, do zlatno žute boje sa obe strane, zatim izvaditi na papirnati ubrus ili salvetu i posuti šećerom u prahu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: