Пређи на главни садржај

Korpice i korneti od oblandi


Potrebno je:

kore za oblande
kalup za mafine
pek papir
aluminijumska folija

Kore za oblande pokvasiti vodom kako bi one mogle da se savijaju. Za korpice pokvašenu koru iseći na četiri dela, pa svaki na pola. i staviti u kalup za mafine. Za kornete pokvašenu koru iseći na četiri dela, pa svaki ukosu da dobijete trouglove. Napraviti fišek od pek papira i staviti u njega zgužvanu aluminijumsku foliju, pa oko pek papira uviti oblandu i pritisnuti je rukama po krajevima da se zalepi. Staviti u posudu za pečenje pek papir pa poređati kornete. Oblande zapeći u zagrejanoj rerni na 150 stepeni, oko 15-20 minuta, kako bi se stegle i ostale u željenom obliku.

Korpice od oblandi:


Korneti od oblandi:



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: