Пређи на главни садржај

Posne krofne

Nema potrebe za jajima i mlekom, ko ne zna ne bi ni rekao da su posne (na slici je dupla mera).


Potrebno je:
250 ml mlake vode
2 kašike kristal šećera
40 gr svežeg kvasca
500 gr belog brašna
50 gr  ulja
1 vanilin šećer
Za posipanje:
šećer u prahu ili punjenje po želji: džem, med, krem...

U mlaku vodu staviti kristal šećer, izmrvljen kvasac i kašiku brašna. Ostaviti da kvasac nadođe.
Zatim dodati u vodu sa nadošlim kvascem ulje i vanilin šećer i brašnom zamesiti mekše testo tako što prilikom mešanja podižete testo u vis brzo da bih se stvarali mehuri. Ostaviti da testo nadođe zatim nadošlo testo oklagijom razvucite na 6-7 mm debljine (ako ne žurite sa krofnama i nešto drugo radite npr spremate ručak slobodno testo premesite kašikom nekoliko puta dok ne završite taj posao pa ga razvucite). Šoljom vadite krugove. Ostavite da krofne nadođu taman dok se zagreje ulje, pa pržite u dubljem zagrejanom ulju na najačoj temperaturi u većoj šerpi stavite toliko krofni da se ne dodiruju (ja sam pržila po 4). Kad stavljate u šerpu krofne gornju stranu okrenite dole da se prvo prži gornja strana. Kad porumene sa jedne strane okrenuti ih na drugu. Ako su ostali krugovi mnogo nadošli dok su došli na red oklagijom ih još malo razvucite, ali testo puno ne pritiskajte. Od ostatka testa opet razviti i seći krofne, temperaturu smanjite da vam prilikom prženja ostatak ne izgori.
Pržene krofne vadite na papirni ubrus i pospite šećerom u prahu ili puniti po želji. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: