Пређи на главни садржај

Kraljevska glazura


Potrebno je:

1 belance
oko 200 gr šećera u prahu
1 kašičica limunovog soka

Belance viljuškom umutiti toliko da se samo malo pojave mehurići, a zatim dodati šećer (ne sav odjednom), mešati dok smesa ne postane gusta i glatka. Sipati limunov sok i još malo umutiti. Šećer dodavati dok se ne postigne takava gustina da kada prođete nožem trag se sjedninjava sa smesom tek sa desetak sekundi. Za iscrtavanje je potrebna gušća glazura, a za premazivanje četkicom po površini medenjaka razrediti sa nekoliko kapi vode. Glazuru podeliti u nekoliko činija i dodati joj prehrambenu boju po želji. Glazure sipati u kese ili napravite fišek od papira za pečenje. Kese neka budu dobro zatvorene da se glazura ne bi osušila. Kada se medenjaci skroz ohlade, dekorisati  kraljevskom glazurom po želji. Ostavite na sobnoj temeparturi da se glazura stegne i osuši a onda čuvajte u dobro zatvorenoj kutiji za kolače.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: