Пређи на главни садржај

Slani rolat od kora za pitu

Ukus je gibanice sa šunkom


Potrebno je:

500 gr. kore za pitu
Za 1 fil:
2 jaja
1 čaša jogurta
100gr. ulje
1 kašičica praška za pecivo
Za 2 fil:
200gr. pavlaka
200gr. šunka

500gr. kore za pitu podeliti na dva dela. Prvu polovinu kora izdvojiti, ređati u podmazan pleh veličine jedne kore. Kore između premazivati smesom od jaja, jogurta, ulja i peciva. Sve to ponoviti i sa drugom polovinom kora. Peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 15 min. Kada se kora ispeče staviti je u mokru krpu da omekša. Nakon toga koru premazati pavlakom, poređati šunku i uviti u rolat. Ako želite uvijeni rolat možete odozgo premazati pavlakom i posoliti susamom. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: